Autor Wiadomość
Johatenuptard
PostWysłany: Sob 18:04, 07 Kwi 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Eddick21
PostWysłany: Wto 15:07, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Adanered1
PostWysłany: Czw 21:49, 29 Mar 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Moh12345
PostWysłany: Śro 21:57, 28 Mar 2007    Temat postu:

Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Edster7
PostWysłany: Pon 17:24, 12 Mar 2007    Temat postu:

Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Gość
PostWysłany: Nie 14:46, 11 Mar 2007    Temat postu:

moge podać nr. do gościa on ma wszystkie części tak samo do jawa babeta 210
grzegorz
PostWysłany: Pią 14:23, 02 Mar 2007    Temat postu:

SZUKAM zapłonu bezstykowego do kadeta110 automatic.
prosze o kontakt 509726303
potek
PostWysłany: Nie 16:48, 07 Maj 2006    Temat postu: Romet 110 automatic

Romet 110 Automatic

Model 110 w odróżnienu od modelu 780 posiadał silnik czeskiej produkcji Jawa 225, inne róznice wynikały z przystosowania ramy, napędu i instalacji elektrycznej do tego właśnie silnika. Zmianie uległ także sposób uruchamiania hamulca tylniego który uruchamiało sie dzwignią na lewej stronie kierownicy zamiast dzwignią sprzęgła.

Dane techniczne:
Silnik:
Typu Jawa 225 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Œrednica cylindra 39 mm skok tłoka 41 mm, pojemnoœć skokowa 49 ccm. Stopień sprężania 9. Moc maksymalna 2,4 KM przy 5000 obr/min Cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego. Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik nożny po prawej stronie motorweru. Paliwo - mieszanka (1:30) z olejem Lux 10.

Gaźnik:
Poziomy typu Jikov 2912DC.

Sprzęgło:
odśrodkowe.

Skrzynia biegów:
dwubiegowa, automatyczna

Napęd:
Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, od skrzyni biegów do koła tylnego po prawej stronie motoroweru częściowo osłonietym łancuchem 1/2˝x4,8 o 104 ogniwach.

Podwozie:
Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa. Zawieszenie koła przedniego widelec teleskopowy, o skoku 50 mm. Zawieszenie koła przedniego widelec teleskopowy, o skoku 50 mm. Zawieszenie koła tylnego na wachaczu, reserowany dwoma teleskopami. Siodło typu rowerowego, dzwonek rowerowy.
Całkowita długość 1700mm, wysokość rączek kierownicy 1100mm, wysokość siodła 800mm.
Motorower malowany w kolorach: biało czerwony, biało niebieski.

Koła:
Niewymienne o średnicy obręczy 16". Ogumienie 16X2,25 Ciśnienie powietrza przód 1,75, tyl 2,25 bar.

Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopioną żeliwną wkladką. Œrednica bębnów 97 mm szerokośc szczęk 20 mm.

Instalacja elektryczna:
Jednoprzewodowa o napieciu 6V. Alternator o mocy 20W. Zapłon elektroniczny bezstykowy. Odstep elektrod swiecy 0,5 mm. Lampa przednia dwuswiatlowa 15/15W, tylna 3W.

Pojemności:
Skrzynka biegów 0,75 l
Zbiornik paliwa 4,5 l

Cieżar:
Cieżar własny 46 kg,
cieżar max 120 kg,
dopuszczalne obciążenie bagażnika 10 kg,

Zużycie paliwa:
ok 2l/100 km

Wskaźniki:
Stosunek mocy silnika do ciezaru 30 KM/T
Szybkość maksymalna 40 km/h,
















Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com