Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 2:15, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Juurik
PostWysłany: Pon 11:04, 26 Mar 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Bigboi
PostWysłany: Pon 9:46, 26 Mar 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
Posterup16
PostWysłany: Nie 8:48, 25 Mar 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647036
potek
PostWysłany: Nie 16:43, 07 Maj 2006    Temat postu: PEGAZ

Romet 700 Pegaz

Dane techniczne:
Silnik:
Typu 010 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38 mm skok tłoka 44 mm, pojemnośc skokowa 49,8 ccm. Stopien spreżania 6.5. Moc maksymalna 1,7 KM (32 KM/l) przy 5600 obr/min. Cylinder aluminiowy z żeliwną tuleją, głowica ze stopu lekkiego z odprężnikiem. Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik nożny - pedały. Paliwo - mieszanka (1:20) z olejem Lux10

Gaźnik:
Poziomy typu GM 12F o średnicy gardzieli 12 mm. Filtr powietrza mokry siatkowy.

Sprzęgło:
odśrodkowe.

Skrzynia biegów:
Jednobiegowa, zblokowana z silnikiem. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.

Napęd:
Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, przełożenie 3,32, od skrzyni biegów do koła tylnego cześciowo osłonietym łancuchem 1/2˝x4,8 o 102 ogniwach, przełożenie 2,54.

Podwozie:
Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa. Zawieszenie koła przedniego krótki wahacz pchany, o skoku 50 mm. Zawieszenie koła tylnego na wachaczu reserowany dwoma teleskopami. Kierownica wydłużona. Siodło typu rowerowego, dzwonek rowerowy.
Całkowita długość 1700mm, wysokość rączek kierownicy 1100mm, wysokość siodła 800mm.
Motorower malowany w kolorach: czerwony, niebieski.

Koła:
Niewymienne o średnicy obręczy 16". Ogumienie 16X2,25 Ciśnienie powietrza przód 1,75, tyl 2,25 bar.

Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopioną żeliwną wkładką. Srednica bebnów 97 mm szerokośc szczęk 20 mm.

Instalacja elektryczna:
Jednoprzewodowa o napieciu 6V. Prądnica-iskrownik trzycewkowa o mocy 23W. Prądnica umieszczona na lewym czopie wału korbowego pod kołem magnesowym. Wyprzedzenie zaplonu 4,5 (34st.) przed ZZ. Rozwarcie styków przerywacza 0,5 +/-0,1 mm. Swieca zaplonowa M14x175. Odstęp elektrod świecy 0,5 mm. Lampa przednia dwuswiatłowa 15/15W, tylna 3W.

Pojemności:
Skrzynka biegów 0,75 l
Zbiornik paliwa 6,0 l

Cieżar:
Cieżar własny 45 kg,
cieżar max 120 kg,
dopuszcalne obciążenie bagażnika 10 kg,

Zużycie paliwa:
ok 2l/100 km

Wskaźniki:
Stosunek mocy silnika do ciezaru 30 KM/T
Szybkość maksymalna 40 km/h,








Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com